Často kladené dotazy

Výběr cílového adresáře pro ukládání projektů lokálně není možný. Lokálně uložené projekty se ukládájí na vašem zařízení na disk C. Naleznete je přímo v HappyFoto aplikaci pod záložkou Projekty.

V první řadě vám doporučujeme přidat naši e-mailovou adresu info@happyfoto.cz do svých kontaktů. Pokud od nás očekáváte e-mail a do hodiny ho neobjevíte ve složce Doručené, podívejte se pro jistotu ještě do složek Hromadné a i Spam (prověřte obě). Pokud ani tam doručený e-mail nenajdete, obraťte se na naši zákaznickou linku na info@happyfoto.cz nebo 380 313 936.

Všechny fotoprodukty, které jste ve stažené verzi HappyFoto aplikace řádně uložili, naleznete po spuštění aplikace pod záložkou Projekty.

Bohužel nelze. Fotolaboratoř, kde probíhá výroba fotoproduktů, je v zahraničí a zpracovává objednávky pro 4 státy. Výroba je plně automatická a objednávky jsou zpracovávány chronologicky, tak jak byly přijaty. Jen tak je možné zajistit bezproblémový a pružný chod výroby. Jednu konkrétní objednávku není možné ve výrobním procesu upřednostnit.      

Fotografie a data k projektům uloženým online na servery HappyFoto archivujeme max. 21 dnů od okamžiku uložení. Nedojde-li k opětovnému otevření/úpravě, tato data se nejpozději po 21 dnech smažou. Pokud nechcete, aby se vaše data smazala, otevřete svůj projekt, upravte ho a znovu uložte. Tak zůstane uložený na dalších 21 dnů. Pokud data necháte jak jsou, smažou se.

Dodatečně nelze vaši objednávku měnit, tedy ani měnit počet objednaných produktů, upravovat adresy a podobně. Bohužel nelze z důvodu plně automatické výroby v zahraničí samostatně odeslané objednávky dodatečně sloučit do jedné zásilky. V plném provozu bohužel není možné mezi stovkami či tisíci objednávek vyhledávat zakázky jednoho určitého zákazníka a dodatečně je měnit.

Jakmile je vaše objednávka vyřízena a bude předána České poště, s.p. k doručení, obdržíte od nás, pokud jste objednali přes internet, potvrzovací e-mail. Aktuální stav vaší internetové objednávky můžete sledovat v sekci „Moje objednávky“.

Vždy děláme maximum, abychom vaši objednávku odeslali co nejrychleji. Podrobnosti o dobách zpracování a dodání jsme pro vás shrnuli v sekci „Dodací podmínky“. Dobu zpracování najdete v našem ceníku nebo v detailu u jednotlivých produktů.

 

Pro kontrolu jděte na www.happyfoto.cz a přihlaste se pod svými uživatelskými údaji. Poté klikněte na „Moje objednávky“, zde můžete vidět aktuální stav své objednávky.

Přihlaste se pod svými uživatelskými údaji a přejděte na své „Zaregistrované údaje“. Zde můžete své údaje včetně adres kdykoliv aktualizovat. Ve svém účtu můžete uložit a spravovat až čtyři různé adresy.  

Zasílací sáček si můžete vyžádat pomocí kontaktního formuláře, e-mailem na adrese info@happyfoto.cz nebo telefonicky na čísle +420 380 313 936 u naší zákaznické linky.

Bohužel nelze. Fotolaboratoř, kde probíhá výroba fotoproduktů, je v zahraničí a zpracovává objednávky pro 4 státy. Výroba je plně automatická a objednávky jsou zpracovávány chronologicky, tak jak byly přijaty. Jen tak je možné zajistit bezproblémový a pružný chod výroby. Jednu konkrétní objednávku není možné ve výrobním procesu upřednostnit.      

Digitální vylepšení obrázků dokáže divy. Naším cílem je dodávat zákazníkům to nejlepší a k tomu bezpodmínečně patří nejlepší prémiová kvalita fotografií. Díky nejmodernějším technologiím na digitální vylepšení kvality fotografií dosahujeme ve většině případů skutečně optimálních výsledků. Vylepšujeme barvy, ostrost, stíny i jas, pleťové barvy, odlesky... Z tohoto důvodu je digitální vylepšení standardně vždy zapnuté. Bližší informace o digitálním vylepšení najdete zde.

Pokud objednáváte produkty z fotografií, jak jste je stáhli z fotoaparátu, telefonu apod., důrazně doporučujeme nechat digitální vylepšení zapnuté. 98% našich zákazníků objednává produkty vč. digitálního vylepšení a všichni jsou nadmíru spokojeni. Funkci digitálního vylepšení doporučujeme vypnout pouze v případě, kdy jste si barvu, jas, kontrast, ostrost či efekt červených očí na svých fotografiích sami předem změnili v některém z programů na úpravu fotek. Skutečně jen tehdy, pokud jste svým záběrům dodali zvláštní efekty a filtry, které by mohl náš program "vylepšením" potlačit. Upozorňujeme ale na to, že v těchto případech nemohou být reklamace týkající se barevného podání uznány. Ještě jednou závěrem: Nedoporučujeme digitální vylepšení vypínat, pouze ve výjimečných případech a v tu chvíli přebíráte za barevné podání produktu plnou zodpovědnost.

Ke zpracování přijímáme a 100% zpracování garantujeme výhradně pro obrazová data formátu JPG uložena v barevném prostoru RGB.

Dodatečně nelze vaši objednávku měnit, tedy ani měnit počet objednaných produktů, upravovat adresy a podobně. Bohužel nelze z důvodu plně automatické výroby v zahraničí samostatně odeslané objednávky dodatečně sloučit do jedné zásilky. V plném provozu bohužel není možné mezi stovkami či tisíci objednávek vyhledávat zakázky jednoho určitého zákazníka a dodatečně je měnit.

Ano, do 25 dnů od odeslání původní objednávky a to bez jakéhokoliv dalšího nahrávání. Další informace najdete na našich webových stránkách v sekci „Doobjednání“. Doobjednat můžete jak jednotlivé produkty, tak celou objednávku.

Jakmile je vaše objednávka vyřízena a bude předána České poště, s.p. k doručení, obdržíte od nás, pokud jste objednali přes internet, potvrzovací e-mail. Aktuální stav vaší internetové objednávky můžete sledovat v sekci „Moje objednávky“.

Vždy děláme maximum, abychom vaši objednávku odeslali co nejrychleji. Podrobnosti o dobách zpracování a dodání jsme pro vás shrnuli v sekci „Dodací podmínky“. Dobu zpracování najdete v našem ceníku nebo v detailu u jednotlivých produktů.

 

Pro kontrolu jděte na www.happyfoto.cz a přihlaste se pod svými uživatelskými údaji. Poté klikněte na „Moje objednávky“, zde můžete vidět aktuální stav své objednávky.

U výrobků digitálního tisku se jedná o potisk různých materiálů vašimi fotografiemi. Upozorňujeme, že se nejedná o klasické fotografie. Proto nelze i přes vysoce vyvinutou techniku tisku, která umožňuje velmi dobré výsledky, zabránit rozdílům v barvě a struktuře snímku ve srovnání s fotopapírem. Další problém, který může vést k barevným odchylkám, je vypnutí digitiálních úprav. Pokud objednáváte produkty z fotografií, jak jste je stáhli z fotoaparátu, telefonu apod., důrazně doporučujeme nechat digitální vylepšení zapnuté. 98% našich zákazníků objednává produkty vč. digitálního vylepšení a všichni jsou nadmíru spokojeni. Funkci digitálního vylepšení doporučujeme vypnout pouze v případě, kdy jste si barvu, jas, kontrast, ostrost či efekt červených očí na svých fotografiích sami předem změnili v některém z programů na úpravu fotek. Skutečně jen tehdy, pokud jste svým záběrům dodali zvláštní efekty a filtry, které by mohl náš program "vylepšením" potlačit.

Přihlaste se pod svými uživatelskými údaji a přejděte na své „Zaregistrované údaje“. Zde můžete své údaje včetně adres kdykoliv aktualizovat. Ve svém účtu můžete uložit a spravovat až čtyři různé adresy.  

Přihlaste se pod svými uživatelskými údaji a přejděte na své „Zaregistrované údaje“. Zde můžete své údaje včetně adres kdykoliv aktualizovat. Ve svém účtu můžete uložit a spravovat až čtyři různé adresy.  

Bohužel nelze. Fotolaboratoř, kde probíhá výroba fotoproduktů, je v zahraničí a zpracovává objednávky pro 4 státy. Výroba je plně automatická a objednávky jsou zpracovávány chronologicky, tak jak byly přijaty. Jen tak je možné zajistit bezproblémový a pružný chod výroby. Jednu konkrétní objednávku není možné ve výrobním procesu upřednostnit.      

Jakmile je vaše objednávka vyřízena a bude předána České poště, s.p. k doručení, obdržíte od nás, pokud jste objednali přes internet, potvrzovací e-mail. Aktuální stav vaší internetové objednávky můžete sledovat v sekci „Moje objednávky“.

Vždy děláme maximum, abychom vaši objednávku odeslali co nejrychleji. Podrobnosti o dobách zpracování a dodání jsme pro vás shrnuli v sekci „Dodací podmínky“. Dobu zpracování najdete v našem ceníku nebo v detailu u jednotlivých produktů.

 

Pro kontrolu jděte na www.happyfoto.cz a přihlaste se pod svými uživatelskými údaji. Poté klikněte na „Moje objednávky“, zde můžete vidět aktuální stav své objednávky.

U fotografie typu IDEÁL se zobrazí vždy celý záběr, délka papíru je přitom pohyblivá. U typu KLASIK jsou všechny fotografie stejně dlouhé, ale záběry mohou být ořezané.

IDEÁL = ideální fotografie = volná délka
Fotografie s fixní šířkou a volnou délkou, které mohou být kratší nebo mohou mít bílé okraje. O tom rozhoduje poměr stran pořízeného záběru. Jedno je ale víc než jisté. Na výsledné fotografii je celý záběr, kterému nic nechybí.

KLASIK = klasická fotografie = ořez
Fotografie s fixní šířkou i fixní délkou. Přesný formát za každé situace. Přesahující části záběru musí být odstřiženy, jinak by došlo k jeho deformaci. O tom, jaká část záběru má být odstřižena, můžete rozhodnout sami.

Fotografie a data k projektům uloženým online na servery HappyFoto archivujeme max. 21 dnů od okamžiku uložení. Nedojde-li k opětovnému otevření/úpravě, tato data se nejpozději po 21 dnech smažou. Pokud nechcete, aby se vaše data smazala, otevřete svůj projekt, upravte ho a znovu uložte. Tak zůstane uložený na dalších 21 dnů. Pokud data necháte jak jsou, smažou se.

Digitální vylepšení obrázků dokáže divy. Naším cílem je dodávat zákazníkům to nejlepší a k tomu bezpodmínečně patří nejlepší prémiová kvalita fotografií. Díky nejmodernějším technologiím na digitální vylepšení kvality fotografií dosahujeme ve většině případů skutečně optimálních výsledků. Vylepšujeme barvy, ostrost, stíny i jas, pleťové barvy, odlesky... Z tohoto důvodu je digitální vylepšení standardně vždy zapnuté. Bližší informace o digitálním vylepšení najdete zde.

Pokud objednáváte produkty z fotografií, jak jste je stáhli z fotoaparátu, telefonu apod., důrazně doporučujeme nechat digitální vylepšení zapnuté. 98% našich zákazníků objednává produkty vč. digitálního vylepšení a všichni jsou nadmíru spokojeni. Funkci digitálního vylepšení doporučujeme vypnout pouze v případě, kdy jste si barvu, jas, kontrast, ostrost či efekt červených očí na svých fotografiích sami předem změnili v některém z programů na úpravu fotek. Skutečně jen tehdy, pokud jste svým záběrům dodali zvláštní efekty a filtry, které by mohl náš program "vylepšením" potlačit. Upozorňujeme ale na to, že v těchto případech nemohou být reklamace týkající se barevného podání uznány. Ještě jednou závěrem: Nedoporučujeme digitální vylepšení vypínat, pouze ve výjimečných případech a v tu chvíli přebíráte za barevné podání produktu plnou zodpovědnost.

Ke zpracování přijímáme a 100% zpracování garantujeme výhradně pro obrazová data formátu JPG uložena v barevném prostoru RGB.

Ano, do 25 dnů od odeslání původní objednávky a to bez jakéhokoliv dalšího nahrávání. Další informace najdete na našich webových stránkách v sekci „Doobjednání“. Doobjednat můžete jak jednotlivé produkty, tak celou objednávku.

Všechny fotoprodukty, které jste ve stažené verzi HappyFoto aplikace řádně uložili, naleznete po spuštění aplikace pod záložkou Projekty.

U fotografie typu IDEÁL se zobrazí vždy celý záběr, délka papíru je přitom pohyblivá. U typu KLASIK jsou všechny fotografie stejně dlouhé, ale záběry mohou být ořezané.

IDEÁL = ideální fotografie = volná délka
Fotografie s fixní šířkou a volnou délkou, které mohou být kratší nebo mohou mít bílé okraje. O tom rozhoduje poměr stran pořízeného záběru. Jedno je ale víc než jisté. Na výsledné fotografii je celý záběr, kterému nic nechybí.

KLASIK = klasická fotografie = ořez
Fotografie s fixní šířkou i fixní délkou. Přesný formát za každé situace. Přesahující části záběru musí být odstřiženy, jinak by došlo k jeho deformaci. O tom, jaká část záběru má být odstřižena, můžete rozhodnout sami.

Všechny fotografie jsou vyvolané fotochemickou cestou na značkový fotopapír. Prémiové foto, Retro foto prémium a Eco foto jsou vyvolané na lesklý fotopapír. U Prémiových zvětšenin a Fotokoláží prémium máte na výběr mezi fotopapírem lesklým a matným se strukturou plátna.

Povrch fotoobrazu je lesklý a díky fólii lépe chráněný proti povrchovému poškození. V tomto případě netiskneme rovnou na materiál, ale na kvalitní papír, který následně nalepíme na pevný podklad (kašírování = trvalé spojení několika vrstev) a potáhneme lesklou ochrannou fólií (laminování = potažení plastovou fólií). Fólie se stará nejen o lesklý vzhled, ale i o účinnou ochranu před poškozením, ušpiněním nebo i namočením. Tato technologie je podstatně náročnější, ale vašim obrazům zajistí krásný lesklý povrch.

Nabízíme vám spolehlivé závěsné systémy, které jsou vhodné pro interiéry a nejsou zepředu vidět. Nemusíte si lámat hlavu nad tím, který systém vybrat a zda budete mít dostatečný počet kusů. Ideální řešení vymyslíme my a nabídneme vám ho v nákupním košíku. Musíme zohlednit vybraný materiál, počet dílů a jejich rozměr. Na vás je pouze rozhodnutí, zda si objednáte fotoobraz včetně závěsného systému či nikoliv.

Rozdíl mezi fotopřáním a blahopřáním je ve výrobním procesu a použitém papíru. Fotopřání vyvoláváme fotochemickou cestou na lesklý značkový fotopapír, na zadní straně je uveden název výrobce fotopapíru. U fotopřání lze vytvořit pouze přední stranu. Blahopřání se mohou chlubit vysokou kvalitou oboustranného digitálního tisku na křídový papír. U blahopřání lze individuálně vytvořit všechny jeho čtyři strany.

Až obdržíte hotový magický hrneček, možná se budete divit, proč je černý a není na něm nic vidět. Magický hrneček je zvláštní svým „magickým efektem“. Motiv je vidět jen po nalití horké tekutiny. Nalijte do hrnečku kávu nebo čaj a těšte se ze své oblíbené fotografie.

U pivního tácku lze upravit pouze jedna strana. Můžete vložit jednu či více fotografií a to včetně textů.

 

 

Všechny fotoprodukty, které jste ve stažené verzi HappyFoto aplikace řádně uložili, naleznete po spuštění aplikace pod záložkou Projekty.

Fotografie a data k projektům uloženým online na servery HappyFoto archivujeme max. 21 dnů od okamžiku uložení. Nedojde-li k opětovnému otevření/úpravě, tato data se nejpozději po 21 dnech smažou. Pokud nechcete, aby se vaše data smazala, otevřete svůj projekt, upravte ho a znovu uložte. Tak zůstane uložený na dalších 21 dnů. Pokud data necháte jak jsou, smažou se.

Digitální vylepšení obrázků dokáže divy. Naším cílem je dodávat zákazníkům to nejlepší a k tomu bezpodmínečně patří nejlepší prémiová kvalita fotografií. Díky nejmodernějším technologiím na digitální vylepšení kvality fotografií dosahujeme ve většině případů skutečně optimálních výsledků. Vylepšujeme barvy, ostrost, stíny i jas, pleťové barvy, odlesky... Z tohoto důvodu je digitální vylepšení standardně vždy zapnuté. Bližší informace o digitálním vylepšení najdete zde.

Pokud objednáváte produkty z fotografií, jak jste je stáhli z fotoaparátu, telefonu apod., důrazně doporučujeme nechat digitální vylepšení zapnuté. 98% našich zákazníků objednává produkty vč. digitálního vylepšení a všichni jsou nadmíru spokojeni. Funkci digitálního vylepšení doporučujeme vypnout pouze v případě, kdy jste si barvu, jas, kontrast, ostrost či efekt červených očí na svých fotografiích sami předem změnili v některém z programů na úpravu fotek. Skutečně jen tehdy, pokud jste svým záběrům dodali zvláštní efekty a filtry, které by mohl náš program "vylepšením" potlačit. Upozorňujeme ale na to, že v těchto případech nemohou být reklamace týkající se barevného podání uznány. Ještě jednou závěrem: Nedoporučujeme digitální vylepšení vypínat, pouze ve výjimečných případech a v tu chvíli přebíráte za barevné podání produktu plnou zodpovědnost.

Ke zpracování přijímáme a 100% zpracování garantujeme výhradně pro obrazová data formátu JPG uložena v barevném prostoru RGB.

Ano, do 25 dnů od odeslání původní objednávky a to bez jakéhokoliv dalšího nahrávání. Další informace najdete na našich webových stránkách v sekci „Doobjednání“. Doobjednat můžete jak jednotlivé produkty, tak celou objednávku.

Výběr cílového adresáře pro ukládání projektů lokálně není možný. Lokálně uložené projekty se ukládájí na vašem zařízení na disk C. Naleznete je přímo v HappyFoto aplikaci pod záložkou Projekty.

Všechny fotoprodukty, které jste ve stažené verzi HappyFoto aplikace řádně uložili, naleznete po spuštění aplikace pod záložkou Projekty.

Fotografie a data k projektům uloženým online na servery HappyFoto archivujeme max. 21 dnů od okamžiku uložení. Nedojde-li k opětovnému otevření/úpravě, tato data se nejpozději po 21 dnech smažou. Pokud nechcete, aby se vaše data smazala, otevřete svůj projekt, upravte ho a znovu uložte. Tak zůstane uložený na dalších 21 dnů. Pokud data necháte jak jsou, smažou se.

Ke zpracování přijímáme a 100% zpracování garantujeme výhradně pro obrazová data formátu JPG uložena v barevném prostoru RGB.

Fotografie a data k projektům uloženým online na servery HappyFoto archivujeme max. 21 dnů od okamžiku uložení. Nedojde-li k opětovnému otevření/úpravě, tato data se nejpozději po 21 dnech smažou. Pokud nechcete, aby se vaše data smazala, otevřete svůj projekt, upravte ho a znovu uložte. Tak zůstane uložený na dalších 21 dnů. Pokud data necháte jak jsou, smažou se.

Ke zpracování přijímáme a 100% zpracování garantujeme výhradně pro obrazová data formátu JPG uložena v barevném prostoru RGB.

Fotografie a data k projektům uloženým online na servery HappyFoto archivujeme max. 21 dnů od okamžiku uložení. Nedojde-li k opětovnému otevření/úpravě, tato data se nejpozději po 21 dnech smažou. Pokud nechcete, aby se vaše data smazala, otevřete svůj projekt, upravte ho a znovu uložte. Tak zůstane uložený na dalších 21 dnů. Pokud data necháte jak jsou, smažou se.

Ke zpracování přijímáme a 100% zpracování garantujeme výhradně pro obrazová data formátu JPG uložena v barevném prostoru RGB.