Často kladené dotazy

Výběr cílového adresáře pro ukládání projektů lokálně není možný. Lokálně uložené projekty se ukládájí na vašem zařízení na disk C. Naleznete je přímo v HappyFoto aplikaci pod záložkou Projekty.

V první řadě vám doporučujeme přidat naši e-mailovou adresu info@happyfoto.cz do svých kontaktů. Pokud od nás očekáváte e-mail a do hodiny ho neobjevíte ve složce Doručené, podívejte se pro jistotu ještě do složek Hromadné a i Spam (prověřte obě). Pokud ani tam doručený e-mail nenajdete, obraťte se na naši zákaznickou linku na info@happyfoto.cz nebo 380 313 936.

Všechny fotoprodukty, které jste ve stažené verzi HappyFoto aplikace řádně uložili, naleznete po spuštění aplikace pod záložkou Projekty.

Bohužel nelze. Fotolaboratoř, kde probíhá výroba fotoproduktů, je v zahraničí a zpracovává objednávky pro 4 státy. Výroba je plně automatická a objednávky jsou zpracovávány chronologicky tak, jak byly přijaty. Jen tak je možné zajistit bezproblémový a pružný chod výroby. Jednu konkrétní objednávku není možné ve výrobním procesu upřednostnit.      

Fotografie a data k projektům uloženým online na servery HappyFoto archivujeme max. 21 dnů od okamžiku uložení. Nedojde-li k opětovnému otevření/úpravě, tato data se nejpozději po 21 dnech smažou. Pokud nechcete, aby se vaše data smazala, otevřete svůj projekt, upravte ho a znovu uložte. Tak zůstane uložený na dalších 21 dnů. Pokud data necháte jak jsou, smažou se.

Dodatečně nelze vaši objednávku měnit, tedy ani měnit počet objednaných produktů, upravovat adresy a podobně. Bohužel nelze z důvodu plně automatické výroby v zahraničí samostatně odeslané objednávky dodatečně sloučit do jedné zásilky. V plném provozu bohužel není možné mezi stovkami či tisíci objednávek vyhledávat zakázky jednoho určitého zákazníka a dodatečně je měnit.

Jakmile je vaše objednávka vyřízena a bude předána vybranému dopravci k doručení, obdržíte od nás, pokud jste objednali přes internet, potvrzovací e-mail. Aktuální stav vaší internetové objednávky můžete sledovat v sekci „Moje objednávky“.

Vždy děláme maximum, abychom vaši objednávku odeslali co nejrychleji. Podrobnosti o dobách zpracování a dodání jsme pro vás shrnuli v sekci „Dodací podmínky“. Dobu zpracování najdete v našem ceníku nebo v detailu u jednotlivých produktů.

 

Pro kontrolu jděte na www.happyfoto.cz a přihlaste se pod svými uživatelskými údaji. Poté klikněte na „Moje objednávky“, zde můžete vidět aktuální stav své objednávky.

Přihlaste se pod svými uživatelskými údaji a přejděte na své „Zaregistrované údaje“. Zde můžete své údaje včetně adres kdykoliv aktualizovat. Ve svém účtu můžete uložit a spravovat až čtyři různé adresy.  

S HEIC soubory umí zacházet naše nová appka HappyFoto smart moments. Je skvělá a stojí za vyzkoušení.
Poradí si s nimi i HappyFoto aplikace na iPhonu. Stačí si přes mobilní aplikaci HEIC fotografie do vybraného fotoproduktu vložit a projekt uložit v Cloudu. Pak na něm můžete dál pracovat jak v mobilní aplikaci, tak přes online nebo offline verzi. Mějte na paměti, že přes online a offline verzi HappyFoto aplikace nelze fotografie ve formátu HEIC nahrávat.

Ano, množstevní slevy poskytujeme při odběru většího množství zboží. Výše slevy se určuje individuálně s přihlédnutím na bonitu zákazníka a plánovanou objednávku. Množstevní sleva se poskytuje výhradně z běžné ceníkové ceny fotoproduktu. Množstevní slevu nelze poskytnout na fotoprodukty v akci a při množství pod 10 ks. Pokud vás zajímá výše slevy, zašlete poptávku e-mailem na info@happyfoto.cz.

Heslo si můžete jednoduše obnovit na www.happyfoto.cz. Na výběr máte ze dvou možností:
1. V modrém pruhu nahoře klikněte vpravo na „Přihlásit se“ a poté na „Zapomněli jste své heslo?“. Vyplňte zaregistrovaný e-mail a klikněte na žluté tlačítko „Vyžádat heslo“.
2. Pro obnovu hesla klikněte v patičce našeho webu (modrý pruh úplně dole) na „Zapomenuté heslo“. Vyplňte zaregistrovaný e-mail a klikněte na žluté tlačítko „Vyžádat heslo“.

Fotografie a data k fotoproduktům v nedokončeném nákupním košíku ukládáme max. 4 dny.

Zasílací sáček si můžete vyžádat pomocí kontaktního formuláře, e-mailem na adrese info@happyfoto.cz nebo telefonicky na čísle +420 380 313 936 u naší zákaznické linky.

Bohužel nelze. Fotolaboratoř, kde probíhá výroba fotoproduktů, je v zahraničí a zpracovává objednávky pro 4 státy. Výroba je plně automatická a objednávky jsou zpracovávány chronologicky tak, jak byly přijaty. Jen tak je možné zajistit bezproblémový a pružný chod výroby. Jednu konkrétní objednávku není možné ve výrobním procesu upřednostnit.      

Digitální vylepšení obrázků dokáže divy. Naším cílem je dodávat zákazníkům to nejlepší a k tomu bezpodmínečně patří nejlepší prémiová kvalita fotografií. Díky nejmodernějším technologiím na digitální vylepšení kvality fotografií dosahujeme ve většině případů skutečně optimálních výsledků. Vylepšujeme barvy, ostrost, stíny i jas, pleťové barvy, odlesky... Z tohoto důvodu je digitální vylepšení standardně vždy zapnuté. Bližší informace o digitálním vylepšení najdete zde.

Pokud objednáváte produkty z fotografií, jak jste je stáhli z fotoaparátu, telefonu apod., důrazně doporučujeme nechat digitální vylepšení zapnuté. 98% našich zákazníků objednává produkty vč. digitálního vylepšení a všichni jsou nadmíru spokojeni. Funkci digitálního vylepšení doporučujeme vypnout pouze v případě, kdy jste si barvu, jas, kontrast, ostrost či efekt červených očí na svých fotografiích sami předem změnili v některém z programů na úpravu fotek. Skutečně jen tehdy, pokud jste svým záběrům dodali zvláštní efekty a filtry, které by mohl náš program "vylepšením" potlačit. Upozorňujeme ale na to, že v těchto případech nemohou být reklamace týkající se barevného podání uznány. Ještě jednou závěrem: Nedoporučujeme digitální vylepšení vypínat, pouze ve výjimečných případech a v tu chvíli přebíráte za barevné podání produktu plnou zodpovědnost.

Ke zpracování přijímáme a 100% zpracování garantujeme výhradně pro obrazová data formátu JPG uložena v barevném prostoru sRGB.

Dodatečně nelze vaši objednávku měnit, tedy ani měnit počet objednaných produktů, upravovat adresy a podobně. Bohužel nelze z důvodu plně automatické výroby v zahraničí samostatně odeslané objednávky dodatečně sloučit do jedné zásilky. V plném provozu bohužel není možné mezi stovkami či tisíci objednávek vyhledávat zakázky jednoho určitého zákazníka a dodatečně je měnit.

Ano, do 25 dnů od odeslání původní objednávky a to bez jakéhokoliv dalšího nahrávání. Další informace najdete na našich webových stránkách v sekci „Doobjednání“. Doobjednat můžete jak jednotlivé produkty, tak celou objednávku.

Jakmile je vaše objednávka vyřízena a bude předána vybranému dopravci k doručení, obdržíte od nás, pokud jste objednali přes internet, potvrzovací e-mail. Aktuální stav vaší internetové objednávky můžete sledovat v sekci „Moje objednávky“.

Vždy děláme maximum, abychom vaši objednávku odeslali co nejrychleji. Podrobnosti o dobách zpracování a dodání jsme pro vás shrnuli v sekci „Dodací podmínky“. Dobu zpracování najdete v našem ceníku nebo v detailu u jednotlivých produktů.

 

Pro kontrolu jděte na www.happyfoto.cz a přihlaste se pod svými uživatelskými údaji. Poté klikněte na „Moje objednávky“, zde můžete vidět aktuální stav své objednávky.

U výrobků digitálního tisku se jedná o potisk různých materiálů vašimi fotografiemi. Upozorňujeme, že se nejedná o klasické fotografie. Proto nelze i přes vysoce vyvinutou techniku tisku, která umožňuje velmi dobré výsledky, zabránit rozdílům v barvě a struktuře snímku ve srovnání s fotopapírem. Další problém, který může vést k barevným odchylkám, je vypnutí digitiálních úprav. Pokud objednáváte produkty z fotografií, jak jste je stáhli z fotoaparátu, telefonu apod., důrazně doporučujeme nechat digitální vylepšení zapnuté. 98% našich zákazníků objednává produkty vč. digitálního vylepšení a všichni jsou nadmíru spokojeni. Funkci digitálního vylepšení doporučujeme vypnout pouze v případě, kdy jste si barvu, jas, kontrast, ostrost či efekt červených očí na svých fotografiích sami předem změnili v některém z programů na úpravu fotek. Skutečně jen tehdy, pokud jste svým záběrům dodali zvláštní efekty a filtry, které by mohl náš program "vylepšením" potlačit.

Přihlaste se pod svými uživatelskými údaji a přejděte na své „Zaregistrované údaje“. Zde můžete své údaje včetně adres kdykoliv aktualizovat. Ve svém účtu můžete uložit a spravovat až čtyři různé adresy.  

Veškeré objednávky dodáváme pouze na území České republiky.

Klikněte na "Přihlásit se" v pravém horním rohu našich webových stránek, dále pak na modré tlačítko "Zaregistrovat se". V dalším kroku vyplňte všechny povinné položky (označené hvězdičkou) a pokračujte kliknutím na žluté tlačítko "Zaregistrovat se". Na zadanou e-mailovou adresu obdržíte e-mail, ve kterém musíte žádost o registraci ještě potvrdit.

Konkrétní e-mailovou adresu lze použít pouze jednou. Heslo musí tvořit minimálně 8 alfanumerických znaků, z toho alespoň 1 číslici a 1 velké písmeno. Mezera není přípustná. Pro úspěšnou registraci je třeba použít nejnovější verzi webového prohlížeče (Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Safari).

Postup registrace:

  • Jděte na www.happyfoto.cz.
  • V pravém horním rohu klikněte na "Přihlásit se".
  • Klikněte na modré tlačítko "Zaregistrovat se".
  • Vyplňte všechny povinné položky (označené hvězdičkou).
  • Zvolte, zda chcete být pravidelně informován(a) o slevách, akcích, soutěžích a zajímavých novinkách (pozdější odhlášení je kdykoliv možné).
  • Potvrďte přečtení obchodních podmínek i informací k ochraně osobních údajů a souhlas s nimi.
  • Klikněte na žluté tlačítko "Zaregistrovat se".
  • Žádost o registraci potvrďte v e-mailu, který obdržíte na zadanou e-mailovou adresu.
  • Jakmile obdržíme platnou odpověď, okamžitě vám zpřístupníme všechny online služby HappyFoto.
  • Informaci o úspěšném dokončení obdržíte na vámi zaregistrovaný e-mail.

Heslo si můžete jednoduše obnovit na www.happyfoto.cz. Na výběr máte ze dvou možností:
1. V modrém pruhu nahoře klikněte vpravo na „Přihlásit se“ a poté na „Zapomněli jste své heslo?“. Vyplňte zaregistrovaný e-mail a klikněte na žluté tlačítko „Vyžádat heslo“.
2. Pro obnovu hesla klikněte v patičce našeho webu (modrý pruh úplně dole) na „Zapomenuté heslo“. Vyplňte zaregistrovaný e-mail a klikněte na žluté tlačítko „Vyžádat heslo“.

Abyste mohli objednat, musíte být zaregistrováni. Pokud jste již zahájili přenos do košíku a chcete se zaregistrovat, otevřete nové okno webového prohlížeče, přejděte na naše webové stránky a klikněte na „Zaregistrovat se“. Přejdete-li k registraci v aktuálním okně webového prohlížeče, kde proběhl přenos do košíku, o přenesený produkt přijdete.

Přihlaste se pod svými uživatelskými údaji a přejděte na své „Zaregistrované údaje“. Zde můžete své údaje včetně adres kdykoliv aktualizovat. Ve svém účtu můžete uložit a spravovat až čtyři různé adresy.  

Ano, v HappyFoto je to samozřejmě možné. Produkty připravené k objednání jednoduše přeneste do nákupního košíku. Z online HappyFoto aplikace, z mobilní nebo aplikace stažené v počítači. Odkudkoliv, jakékoliv a kolikrát chcete. Nebojte se nákupní košík opustit. Přenesené a připravené produkty se z něj neztratí. Produkty z nákupního košíku zmizí nejdříve po 4 dnech a ještě vás na to předem upozorníme e-mailem. Do košíku můžete přidat i dárkové poukázky. Nákupní košík si představte jako jakýsi sběrný kontejner. Až ve chvíli, kdy bude obsahovat všechny produkty, které chcete objednat, pokračujte dalšími kroky (výběr fakturační a dodací adresy, způsob doručení a platby, v posledním kroku pak kontrola a odeslání objednávky). Myslete na to, že po kliknutí na tlačítko „Objednat" již není možné objednávku stornovat nebo změnit.

Objednávku můžete zaplatit hotově při převzetí (na dobírku) nebo předem (např. kreditní kartou).

Bohužel nelze. Fotolaboratoř, kde probíhá výroba fotoproduktů, je v zahraničí a zpracovává objednávky pro 4 státy. Výroba je plně automatická a objednávky jsou zpracovávány chronologicky tak, jak byly přijaty. Jen tak je možné zajistit bezproblémový a pružný chod výroby. Jednu konkrétní objednávku není možné ve výrobním procesu upřednostnit.      

Jakmile je vaše objednávka vyřízena a bude předána vybranému dopravci k doručení, obdržíte od nás, pokud jste objednali přes internet, potvrzovací e-mail. Aktuální stav vaší internetové objednávky můžete sledovat v sekci „Moje objednávky“.

Vždy děláme maximum, abychom vaši objednávku odeslali co nejrychleji. Podrobnosti o dobách zpracování a dodání jsme pro vás shrnuli v sekci „Dodací podmínky“. Dobu zpracování najdete v našem ceníku nebo v detailu u jednotlivých produktů.

 

Pro kontrolu jděte na www.happyfoto.cz a přihlaste se pod svými uživatelskými údaji. Poté klikněte na „Moje objednávky“, zde můžete vidět aktuální stav své objednávky.

Reklamované zboží zašlete doporučenou zásilkou na adresu sídla společnosti. Zašlete rovněž původní objednávková data na jakémkoliv nosiči digitálních dat (CD/DVD/USB flash disk). Pro rychlejší vyřízení doporučujeme zaslat i daňový doklad (stačí kopie) a původní zasílací sáček nebo potvrzení internetové objednávky. O přijetí reklamace, způsobu vyřízení a době trvání je zákazník informován písemně na e-mailovou adresu uvedenou v registraci.

U fotografie typu IDEÁL se zobrazí vždy celý záběr, délka papíru je přitom pohyblivá. U typu KLASIK jsou všechny fotografie stejně dlouhé, ale záběry mohou být ořezané.

IDEÁL = ideální fotografie = volná délka
Fotografie s fixní šířkou a volnou délkou, které mohou být kratší nebo mohou mít bílé okraje. O tom rozhoduje poměr stran pořízeného záběru. Jedno je ale víc než jisté. Na výsledné fotografii je celý záběr, kterému nic nechybí.

KLASIK = klasická fotografie = ořez
Fotografie s fixní šířkou i fixní délkou. Přesný formát za každé situace. Přesahující části záběru musí být odstřiženy, jinak by došlo k jeho deformaci. O tom, jaká část záběru má být odstřižena, můžete rozhodnout sami.

Fotografie a data k projektům uloženým online na servery HappyFoto archivujeme max. 21 dnů od okamžiku uložení. Nedojde-li k opětovnému otevření/úpravě, tato data se nejpozději po 21 dnech smažou. Pokud nechcete, aby se vaše data smazala, otevřete svůj projekt, upravte ho a znovu uložte. Tak zůstane uložený na dalších 21 dnů. Pokud data necháte jak jsou, smažou se.

Digitální vylepšení obrázků dokáže divy. Naším cílem je dodávat zákazníkům to nejlepší a k tomu bezpodmínečně patří nejlepší prémiová kvalita fotografií. Díky nejmodernějším technologiím na digitální vylepšení kvality fotografií dosahujeme ve většině případů skutečně optimálních výsledků. Vylepšujeme barvy, ostrost, stíny i jas, pleťové barvy, odlesky... Z tohoto důvodu je digitální vylepšení standardně vždy zapnuté. Bližší informace o digitálním vylepšení najdete zde.

Pokud objednáváte produkty z fotografií, jak jste je stáhli z fotoaparátu, telefonu apod., důrazně doporučujeme nechat digitální vylepšení zapnuté. 98% našich zákazníků objednává produkty vč. digitálního vylepšení a všichni jsou nadmíru spokojeni. Funkci digitálního vylepšení doporučujeme vypnout pouze v případě, kdy jste si barvu, jas, kontrast, ostrost či efekt červených očí na svých fotografiích sami předem změnili v některém z programů na úpravu fotek. Skutečně jen tehdy, pokud jste svým záběrům dodali zvláštní efekty a filtry, které by mohl náš program "vylepšením" potlačit. Upozorňujeme ale na to, že v těchto případech nemohou být reklamace týkající se barevného podání uznány. Ještě jednou závěrem: Nedoporučujeme digitální vylepšení vypínat, pouze ve výjimečných případech a v tu chvíli přebíráte za barevné podání produktu plnou zodpovědnost.

Ke zpracování přijímáme a 100% zpracování garantujeme výhradně pro obrazová data formátu JPG uložena v barevném prostoru sRGB.

Ano, do 25 dnů od odeslání původní objednávky a to bez jakéhokoliv dalšího nahrávání. Další informace najdete na našich webových stránkách v sekci „Doobjednání“. Doobjednat můžete jak jednotlivé produkty, tak celou objednávku.

Změnit vlastnosti již rozpracované či vytvořené fotoknihy (tzv. konvertování) není v aplikaci možné. Doporučujeme rozpracovaný projekt řádné uložit. Poté můžete editor opustit a začít s novým výběrem fotoknihy. Jelikož jsme si vědomi, že je to funkce, kterou si naši zákazníci přejí, pracujeme na realizaci a věříme, že ji v naší aplikaci brzy najdete.

Na dolní liště v editoru rozpracované fotoknihy klikněte vlevo od přehledu stránek na „Přesunout dvoustranu“. Myší najeďte na dvoustranu, kterou chcete přesunout a přetáhněte na místo, na které ji chcete umístit. Místo, kam bude dvoustrana vložena, je naznačeno modrým pruhem.

DeLUXE Fotoknihy se pyšní plochou lepenou vazbou (tzv. layflat). Přechod stran je při otevření fotoknihy souvislý a absolutně plochý, což je pro umístění fotografie přes celou dvoustranu ideální (nikde nic nechybí). U fotoknih digitálně tištěných se nejdříve slepí vnitřní strany fotoknihy do tzv. knižního bloku. Poté se tento blok vlepí do hřbetu fotoknihy. V případě vložení fotografie přes celou dvoustranu dochází ke ztrátě části záběru vlepeného v hřbetu knihy. A toto je přesně důvod, proč vložení fotografie přes celou dvoustranu u jednoho typu fotoknih nabízíme a u druhého nikoliv.

Při přípravě desek fotoknihy v editoru klikněte v levé části obrazovky na nabídku Předlohy. Všechny předlohy jsou připravené vč. textového pole na hřbet fotoknihy. Ať vyberete jakoukoliv z nich, budete moci svou fotoknihu textem na hřbetu vyšperkovat.

Všechny fotoprodukty, které jste ve stažené verzi HappyFoto aplikace řádně uložili, naleznete po spuštění aplikace pod záložkou Projekty.

Takto označený obrázek neodpovídá poměru stran vybraného formátu, přesahující části musí být při výrobě odstřiženy. O tom, jaká část bude odstřižena, můžete rozhodnout sami. V editoru klikněte vpravo dole na výstražný trojúhelník a nastavte požadovaný ořez.

Počet kusů změníte přímo u konkrétního obrázku. Stačí na vybraný obrázek kliknout a v poli pod obrázkem či nahoře v liště změnit množství pomocí znamének - a +.

Fotografie objednáte přes naši HappyFoto aplikaci. Objednat můžete online přímo ve webovém prohlížeči, ze stažené a nainstalované verze aplikace nebo přes mobilní aplikaci přímo ve svém chytrém telefonu.

Online v prohlížeči: Na www.happyfoto.cz se jednoduše přihlaste. Vyberte formát fotografií, o který máte zájem, a klikněte na tlačítko "Objednat". Dále zvolte možnost "Objednat online". Vyberte obrázky, požadovaný formát ev. papír a zadejte množství. Kliknutím na tlačítko "Do košíku" nahrajte objednávku do nákupního košíku a objednejte.

Offline pro Windows a macOS: Stáhněte a nainstalujte HappyFoto aplikaci do svého počítače. Aplikaci spusťte, vyberte produkt, o který máte zájem, a klikněte na tlačítko "Pokračovat". Vyberte obrázky, požadovaný formát ev. papír a zadejte množství. Kliknutím na tlačítko "Do košíku" nahrajte objednávku do nákupního košíku a objednejte.

Mobilně na iOS & Android: V App Store či v Google Play stáhněte HappyFoto aplikaci do svého chytrého telefonu. Aplikaci spusťte, přihlaste se a vyberte produkt, o který máte zájem. Přidejte obrázky, vyberte požadovaný formát ev. papír a zadejte množství. Kliknutím na tlačítko "Do košíku" nahrajte objednávku do nákupního košíku a objednejte.

U fotografie typu IDEÁL se zobrazí vždy celý záběr, délka papíru je přitom pohyblivá. U typu KLASIK jsou všechny fotografie stejně dlouhé, ale záběry mohou být ořezané.

IDEÁL = ideální fotografie = volná délka
Fotografie s fixní šířkou a volnou délkou, které mohou být kratší nebo mohou mít bílé okraje. O tom rozhoduje poměr stran pořízeného záběru. Jedno je ale víc než jisté. Na výsledné fotografii je celý záběr, kterému nic nechybí.

KLASIK = klasická fotografie = ořez
Fotografie s fixní šířkou i fixní délkou. Přesný formát za každé situace. Přesahující části záběru musí být odstřiženy, jinak by došlo k jeho deformaci. O tom, jaká část záběru má být odstřižena, můžete rozhodnout sami.

Všechny fotografie jsou vyvolané fotochemickou cestou na značkový fotopapír. Prémiové foto, Retro foto prémium a Eco foto jsou vyvolané na lesklý fotopapír. U Prémiových zvětšenin a Fotokoláží prémium máte na výběr mezi fotopapírem lesklým a matným se strukturou plátna.

Nabízíme vám spolehlivé závěsné systémy, které jsou vhodné pro interiéry a nejsou zepředu vidět. Nemusíte si lámat hlavu nad tím, který systém vybrat a zda budete mít dostatečný počet kusů. Ideální řešení vymyslíme my a nabídneme vám ho v nákupním košíku. Musíme zohlednit vybraný materiál, počet dílů a jejich rozměr. Na vás je pouze rozhodnutí, zda si objednáte fotoobraz včetně závěsného systému či nikoliv.

Rozdíl mezi fotopřáním a blahopřáním je ve výrobním procesu a použitém papíru. Fotopřání vyvoláváme fotochemickou cestou na lesklý značkový fotopapír, na zadní straně je uveden název výrobce fotopapíru. U fotopřání lze vytvořit pouze přední stranu. Blahopřání se mohou chlubit vysokou kvalitou oboustranného digitálního tisku na křídový papír. U blahopřání lze individuálně vytvořit všechny jeho čtyři strany.

Až obdržíte hotový magický hrneček, možná se budete divit, proč je černý a není na něm nic vidět. Magický hrneček je zvláštní svým „magickým efektem“. Motiv je vidět jen po nalití horké tekutiny. Nalijte do hrnečku kávu nebo čaj a těšte se ze své oblíbené fotografie.

U pivního tácku lze upravit pouze jedna strana. Můžete vložit jednu či více fotografií a to včetně textů.

 

 

Barevně označené okrajové části budou při výrobě pravděpodobně ořezány. Do tohoto šedého ohraničení nedoporučujeme vkládat důležité části obrázků či text, neboť zde může dojít k ořezu.

Zkuste projekt přejmenovat tak, aby neobsahoval diakritická znaménka a číslice. Poté by mělo být uložení projektu úspěšné.

Bohužel nelze, aplikace je zdarma ke stažení do počítače pro Windows a macOS.

DeLUXE Fotoknihy se pyšní plochou lepenou vazbou (tzv. layflat). Přechod stran je při otevření fotoknihy souvislý a absolutně plochý, což je pro umístění fotografie přes celou dvoustranu ideální (nikde nic nechybí). U fotoknih digitálně tištěných se nejdříve slepí vnitřní strany fotoknihy do tzv. knižního bloku. Poté se tento blok vlepí do hřbetu fotoknihy. V případě vložení fotografie přes celou dvoustranu dochází ke ztrátě části záběru vlepeného v hřbetu knihy. A toto je přesně důvod, proč vložení fotografie přes celou dvoustranu u jednoho typu fotoknih nabízíme a u druhého nikoliv.

Aplikaci spusťte a klikněte na záložku Projekty. Pomocí klávesové zkratky Ctrl+I (Windows) či cmd+I (macOS) otevřete dialogové okno pro import projektu. Vyberte uložený projekt a klikněte na „Otevřít“. Importovaný projekt se vám uloží do místních projektů.

Projekty uložené v cloudu (online), zůstanou na serverech HappyFoto max. 21 dnů od okamžiku uložení. Po tuto dobu je naleznete pod záložkou „Moje projekty“ po přihlášení na našich webových stránkách. Projekty uložené lokálně (místní projekty) budou, v případě nové instalace aplikace, obnoveny.

K přidání, případně odstranění stran přejděte nahoře v liště na „ÚVOD“ a rozklikněte záložku „Počet stran“. Zvolením požadovaného počtu stran strany do fotoknihy přidáte popř. z fotoknihy odstraníte. V případě odstranění stran se vždy smažou poslední strany.

Systémy Windows XP a Windows Vista vykazují velké bezpečnostní trhliny a tudíž nelze během procesu objednávání zaručit bezpečnost vašich dat. Z tohoto důvodu naši partneři, kteří pro nás vyvíjí programy, k 31. lednu 2018 definitivně ukončili podporu programů pro objednání pro operační systém Windows XP a Windows Vista. Od 1. února 2018 není tudíž možné z počítače s operačním systémem Windows XP a Windows Vista u HappyFoto objednat. Doporučujeme přechod na novější počítač s operačním systémem Windows 10 a vyšším.

Přes tlačítko „Export“ svůj projekt jednoduše vyexportujete a uložíte do svého počítače. Takto vyexportovaný projekt můžete poté přenést do jiného počítače, zálohovat si např. na externí disk, eventuálně ho po domluvě odeslat na naši zákaznickou linku.

Při přípravě desek fotoknihy v editoru klikněte v levé části obrazovky na nabídku Předlohy. Všechny předlohy jsou připravené vč. textového pole na hřbet fotoknihy. Ať vyberete jakoukoliv z nich, budete moci svou fotoknihu textem na hřbetu vyšperkovat.

Všechny fotoprodukty, které jste ve stažené verzi HappyFoto aplikace řádně uložili, naleznete po spuštění aplikace pod záložkou Projekty.

Fotografie a data k projektům uloženým online na servery HappyFoto archivujeme max. 21 dnů od okamžiku uložení. Nedojde-li k opětovnému otevření/úpravě, tato data se nejpozději po 21 dnech smažou. Pokud nechcete, aby se vaše data smazala, otevřete svůj projekt, upravte ho a znovu uložte. Tak zůstane uložený na dalších 21 dnů. Pokud data necháte jak jsou, smažou se.

Digitální vylepšení obrázků dokáže divy. Naším cílem je dodávat zákazníkům to nejlepší a k tomu bezpodmínečně patří nejlepší prémiová kvalita fotografií. Díky nejmodernějším technologiím na digitální vylepšení kvality fotografií dosahujeme ve většině případů skutečně optimálních výsledků. Vylepšujeme barvy, ostrost, stíny i jas, pleťové barvy, odlesky... Z tohoto důvodu je digitální vylepšení standardně vždy zapnuté. Bližší informace o digitálním vylepšení najdete zde.

Pokud objednáváte produkty z fotografií, jak jste je stáhli z fotoaparátu, telefonu apod., důrazně doporučujeme nechat digitální vylepšení zapnuté. 98% našich zákazníků objednává produkty vč. digitálního vylepšení a všichni jsou nadmíru spokojeni. Funkci digitálního vylepšení doporučujeme vypnout pouze v případě, kdy jste si barvu, jas, kontrast, ostrost či efekt červených očí na svých fotografiích sami předem změnili v některém z programů na úpravu fotek. Skutečně jen tehdy, pokud jste svým záběrům dodali zvláštní efekty a filtry, které by mohl náš program "vylepšením" potlačit. Upozorňujeme ale na to, že v těchto případech nemohou být reklamace týkající se barevného podání uznány. Ještě jednou závěrem: Nedoporučujeme digitální vylepšení vypínat, pouze ve výjimečných případech a v tu chvíli přebíráte za barevné podání produktu plnou zodpovědnost.

Ke zpracování přijímáme a 100% zpracování garantujeme výhradně pro obrazová data formátu JPG uložena v barevném prostoru sRGB.

Ano, do 25 dnů od odeslání původní objednávky a to bez jakéhokoliv dalšího nahrávání. Další informace najdete na našich webových stránkách v sekci „Doobjednání“. Doobjednat můžete jak jednotlivé produkty, tak celou objednávku.

Aplikaci spusťte a klikněte na záložku Projekty. Pomocí klávesové zkratky Ctrl+I (Windows) či cmd+I (macOS) otevřete dialogové okno pro import projektu. Vyberte uložený projekt a klikněte na „Otevřít“. Importovaný projekt se vám uloží do místních projektů.

K přidání, případně odstranění stran přejděte nahoře v liště na „ÚVOD“ a rozklikněte záložku „Počet stran“. Zvolením požadovaného počtu stran strany do fotoknihy přidáte popř. z fotoknihy odstraníte. V případě odstranění stran se vždy smažou poslední strany.

Přes tlačítko „Export“ svůj projekt jednoduše vyexportujete a uložíte do svého počítače. Takto vyexportovaný projekt můžete poté přenést do jiného počítače, zálohovat si např. na externí disk, eventuálně ho po domluvě odeslat na naši zákaznickou linku.

Výběr cílového adresáře pro ukládání projektů lokálně není možný. Lokálně uložené projekty se ukládájí na vašem zařízení na disk C. Naleznete je přímo v HappyFoto aplikaci pod záložkou Projekty.

Všechny fotoprodukty, které jste ve stažené verzi HappyFoto aplikace řádně uložili, naleznete po spuštění aplikace pod záložkou Projekty.

Ke zpracování přijímáme a 100% zpracování garantujeme výhradně pro obrazová data formátu JPG uložena v barevném prostoru sRGB.

Ano, výběr a pořadí fotek ve fotoknize můžete libovolně upravovat. Otevřete projekt, ve spodní modré liště klikněte na „Fotky“. Zde vidíte přehled všech kapitol včetně fotek, které jsou jednotlivým kapitolám přiřazeny. Pokud některou z fotek v kapitole nechcete, stačí kliknutím na „fajfku“ v jejím levém horním rohu tuto odznačit. Fotky bez „fajfky“ ve fotoknize nebudou. Opětovným zakliknutím je do kapitoly, resp. fotoknihy zase vrátíte. Pokud chcete fotky přesunout z jedné kapitoly do druhé nebo ji přesunout na jiné místo v kapitole, přidržte prstem vybraný obrázek a přetáhněte ho na požadované místo.

Ano, kapitoly můžete individuálně upravovat. Každou vytvořenou kapitolu lze upravovat. Otevřete projekt, ve spodní modré liště klikněte na „Fotky“. Zde vidíte přehled všech kapitol včetně fotek, které jsou jednotlivým kapitolám přiřazeny. Vyberte kapitolu, kterou chcete upravit a klikněte na symbol tužky vedle názvu kapitoly. Po kliknutí na „Design kapitoly“ můžete přidat text na začátek kapitoly, zvolit vlastní vzhled a barvy.

Ano, vybranou kapitolu můžete z fotoknihy odstranit. Otevřete projekt, ve spodní modré liště klikněte na „Fotky“. Zde vidíte přehled všech kapitol včetně fotek, které jsou jednotlivým kapitolám přiřazeny. Vyberte kapitolu, kterou chcete odstranit a klikněte na symbol tužky vedle názvu kapitoly. Zvolte „Odstranit kapitolu“. Odstranění kapitoly budete muset v dalším kroku ještě potvrdit. Všechny fotky obsažené v této kapitole budou z fotoknihy odstraněny. Ve vašem zařízení ale samozřejmě zůstanou.

HappyFoto smart moments všechny fotky, které jste vybrali a chcete je umístit do fotoknihy, roztřídí do logických skupin, které se nazývají kapitoly. Jsou to úplně stejné kapitoly, které znáte z klasických knih. Každá kapitola pojednává o určitém tématu, může mít svůj text, svůj vlastní design. Kapitoly můžete do fotoknihy přidávat, nebo je odstranit. Dokonce i fotky můžete v rámci jedné kapitoly nebo i mezi kapitolami samotnými přesouvat, do kapitol přidávat nebo z nich odstraňovat.

Ano, HappyFoto smart moments má funkci konvertování fotoknih. Konvertovat, tedy změnit svou fotoknihou na jinou můžete přímo v otevřeném projektu.

V offline a online verzi klikněte na modrý symbol čtverce ve spodní liště a vyberte, jaká bude vaše nová fotokniha.

V mobilní verzi klikněte na tři tečky, které jsou umístěné v pravém horním rohu obrazovky. Dole na obrazovce se otevře menu s příkazem „Konvertovat“. Klikněte na něj a vyberte, jaká bude vaše nová fotokniha.

Chytrá appka smart moments bezproblémově funguje na chytrých telefonech iOS od verze softwaru 15 a Android od verze softwaru 9. Offline verze na počítačích Windows od verze 10 a macOS od verze OSX 10,14. Upozorňujeme ale na to, že v chytrém telefonu je nutné mít dostatek volné operační paměti. Ideální je při práci s aplikací všechny ostatní nepotřebné aplikace zavřít. Při objednání doporučujeme kvalitní internetové připojení. Je potřeba si uvědomit, že nahrání např. fotoknihy do košíku je přenosem obrovského množství dat. 

Výběr jiné země můžete udělat na dvou místech. Buďto ji vyberte v menu aplikace (tři vodorovné čárky v levém horním rohu obrazovky) pod bodem "Nastavení", nebo kliknutím na vlaječku státu v menu úplně dole před webovou adresou.  

Po výběru jiné země se vždy stáhnou nové zdroje aplikace. Důležité ale je, že uložené projekty zůstanou na svém místě, ať spustíte aplikaci pro jakoukoliv zemi. Vždy je najdete mezi uloženými projekty.

Vůbec nic. Appka automaticky ukládá všechny rozpracované projekty. Můžete kdykoliv přestat a pokračovat později. Jakmile se do aplikace vrátíte, zeptá se vás, zda chcete na rozpracovaném projektu pokračovat, nebo ho uložit. V žádném případě se nemůže nic ztratit!

Aplikace smart moments je přírůstek do rodiny HappyFoto aplikací. Chytrá aplikace na fotoknihy, když chcete udělat fotoknihu v co nejkratším čase přímo ve svém chytrém telefonu. Smart moments vám seskupí sady fotek s největšími zážitky, podobné či nekvalitní fotky vytřídí a postará se o hezký vzhled fotoknihy, aniž by jednu jedinou fotku ořezala. Skutečně během pár minut máte hotovou hezkou fotoknihu, kterou stačí nahrát do košíku a objednat.

Přihlášení k odběru bulletinu
Přihlášení k odběru bulletinu

Nenechte si uniknout skvělé nabídky!

Přihlaste se k odběru bulletinu a získejte informace z první ruky. O čem?

  • O super akcích a slevách
  • O nových produktech
  • O zajímavých novinkách
  • O soutěžích

Odhlásit odběr můžete kdykoliv kliknutím na odkaz v bulletinu.
Jak nakládáme s vašimi daty se dočtete na stránce Ochrana osobních údajů.