🎄 Vánoční GARANCE: Dokončete své objednávky do pondělí 13. prosince 2021 - 23:59 hod. Více ZDE 🎄

Dodací podmínky

Možnosti a ceny doručení & Výpočet doby zpracování

Vánoční garance 2021


Čtěte pozorně tyto podmínky, které jsou nadřazené dobám zpracování jednotlivých produktů. V souladu s níže uvedenými termíny objednání garantujeme, že vaše objednávky předáme nejpozději ve středu 22. prosince 2021 vybraným dopravcům k doručení. HappyFoto stejně jako všichni dopravci dělá všechno pro to, aby vaše balíčky dorazily včas.

 

Víceproduktové objednávky
zaslané přes internet
Smíšené tzv. víceproduktové objednávky odešlete do pondělí
13. prosince 2021 - 23:59 hod.*
Jednoproduktové objednávky
zaslané přes internet
Od úterý 14. prosince 2021 se řiďte výhradně symboly zelených
a červených dárečků v detailu každého fotoproduktu.*
Objednávky poštou
zaslané v obálce
Vaše objednávka k nám musí dorazit nejpozději v pondělí
6. prosince 2021.
*Výjimky najdete v podrobných informacích níže

Podrobné informace k vánoční garanci 2021

U všech objednávek odeslaných přes internet do pondělí 13. prosince 2021 - 23:59 hod. garantujeme jejich předání vybraným dopravcům k doručení nejpozději ve středu 22. prosince 2021. Počty a kombinace produktů v objednávce nejsou omezeny. V případě, že plánujete objednat více produktů (tzv. víceproduktovou smíšenou objednávku za jedno poštovné), veďte tento termín v patrnosti. Po tomto datu budeme garantovat odeslání už jen některých vybraných produktů v samostatných (tzv. jednoproduktových) objednávkách.

Výjimky: Prémiové textilní fotodárky (polštářky celopotisk, fleecové deky, ručníky & osušky, vak na záda, tašku střední celopotisk, penál, rohožku extra velkou, povlečení, prostírání) musíte objednat nejpozději do čtvrtka 9. prosince 2021 - 23:59 hod.

Od úterý 14. prosince 2021 neslučujte produkty do jedné objednávky. V okamžiku objednání se orientujte výhradně níže uvedenými symboly. Ty najdete u všech produktů. Napoví vám, zda vaši jednoproduktovou internetovou objednávku předáme dopravci k doručení nejpozději ve středu 22. prosince 2021.

  Naleznete-li v okamžiku objednání u svého produktu symbol zeleného dárku, vaši objednávku tohoto produktu stihneme vyrobit i odeslat.

  Naleznete-li v okamžiku objednání u svého produktu symbol červeného přeškrtnutého dárku, vaši objednávku tohoto produktu můžeme stihnout vyrobit a předat k doručení, ale také nemusíme.

Jednoproduktová objednávka ⇒ objednávka, kterou tvoří pouze jeden shodný produkt. U fotoknih stejný formát se shodným počtem stránek, u fotografií stejný formát na shodném fotopapíru, u fotoobrazů stejný formát se stejnou povrchovou úpravou apod. Zjednodušeně řečeno je to objednávka s jednou pozicí v nákupním košíku.

Výjimky: Prémiové textilní fotodárky (polštářky celopotisk, fleecové deky, ručníky & osušky, vak na záda, tašku střední celopotisk, penál, rohožku extra velkou, povlečení, prostírání) musíte objednat nejpozději do čtvrtka 9. prosince 2021 - 23:59 hod.

Abychom zvládli vyvolat váš film nebo zhotovit fotoprodukty z objednávky zaslané na CD, USB apod. a ještě mohli garantovat předání hotových výrobků poště k doručení nejpozději ve středu 22. prosince 2021, musí vaše objednávka dorazit na naši adresu nejpozději v pondělí 6. prosince 2021. Po tomto datu už nebudeme na objednávky zaslané poštou poskytovat žádnou garanci.

V případě jakýchkoliv nejasností nebo dotazů pište na info@happyfoto.cz nebo volejte na +420 380 313 936. Naše zákaznická linka je tu pro vás!

GLS


Balík                                                          99 Kč


  • Objednávku odešleme jako balík prostřednictvím společnosti GLS.
  • Max. povolená váha jedné zásilky činí 40 kg, max. povolený rozměr: délka 1 strany max. 200 cm | součet 3 stran max. 300 cm.
  • Zásilka bude doručena na vámi uvedenou dodací adresu zpravidla do následujícího pracovního dne po dni podání.
  • V okamžiku vyexpedování objednávky vám na e-mail odešleme informace včetně podacího čísla zásilky.
  • Pohyb zásilky můžete sledovat zde: https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek.
  • Pokud chcete být v den doručování balíku kurýrem informováni, vyplňte v objednávce číslo na mobilní telefon.
  • Při převzetí zkontrolujte stav zásilky, především zda není poškozený obal. V případě jakýchkoliv pochybností a viditelného poškození odmítněte zásilku převzít. Spojte se s námi, abychom se dohodli na dalším postupu. Případně můžete balíček převzít a před doručovatelem ho otevřít. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození nebo ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi vámi a přepravcem. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

Česká pošta


Balík Do ruky                                          99 Kč


  • Objednávku odešleme jako Balík Do ruky prostřednictvím České pošty.
  • Max. povolená váha jedné zásilky činí 50 kg, max. povolený rozměr: délka 1 strany max. 240 cm | součet 3 stran max. 300 cm.
  • Zásilka bude doručena na vámi uvedenou dodací adresu zpravidla do následujícího pracovního dne po dni podání.
  • V okamžiku vyexpedování objednávky vám na e-mail odešleme informace včetně podacího čísla zásilky.
  • Pohyb zásilky můžete sledovat zde: https://www.postaonline.cz/trackandtrace.
  • Pokud chcete být o příchodu zásilky informováni SMS zprávou, vyplňte v objednávce číslo na mobilní telefon. Na mobilní telefon vám pak bude chodit i kód pro převzetí balíku.
  • Pokud nebudete k zastižení, bude zásilka uložena na poště. O jejím uložení budete vyrozuměni. Pokud vyrozuměni nebudete (což se bohužel čas od času stane), na nic nečekejte a sami co nejdříve aktivně poštu kontaktujte. S poštou se můžete dohodnout i na opětovném doručení zásilky v jiném termínu.
  • Zásilky jsou na poště uloženy 7 dnů.
  • Při převzetí zkontrolujte stav zásilky, především zda není poškozený obal. V případě jakýchkoliv pochybností a viditelného poškození odmítněte zásilku převzít. Spojte se s námi, abychom se dohodli na dalším postupu. Případně můžete balíček převzít a před doručovatelem ho otevřít. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození nebo ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi vámi a přepravcem. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

Česká pošta


Balík Na poštu                                        94 Kč


  • Objednávku odešleme jako Balík Na poštu prostřednictvím České pošty.
  • Max. povolená váha jedné zásilky činí 30 kg, max. povolený rozměr: délka 1 strany max. 240 cm | součet 3 stran max. 300 cm.
  • Zásilka bude doručena na vámi vybranou poštu zpravidla do následujícího pracovního dne po dni podání.
  • V okamžiku vyexpedování objednávky vám na e-mail odešleme informace včetně podacího čísla zásilky.
  • Pohyb zásilky můžete sledovat zde: https://www.postaonline.cz/trackandtrace.
  • Pokud chcete být o příchodu zásilky informováni SMS zprávou, vyplňte v objednávce číslo na mobilní telefon. Na mobilní telefon vám pak bude chodit i kód pro převzetí balíku.
  • Pokud nebudete k zastižení, bude zásilka uložena na poště. O jejím uložení budete vyrozuměni. Pokud vyrozuměni nebudete (což se bohužel čas od času stane), na nic nečekejte a sami co nejdříve aktivně poštu kontaktujte. S poštou se můžete dohodnout i na opětovném doručení zásilky v jiném termínu.
  • Zásilky jsou na poště uloženy 7 dnů.
  • Při převzetí zkontrolujte stav zásilky, především zda není poškozený obal. V případě jakýchkoliv pochybností a viditelného poškození odmítněte zásilku převzít. Spojte se s námi, abychom se dohodli na dalším postupu. Případně můžete balíček převzít a před doručovatelem ho otevřít. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození nebo ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi vámi a přepravcem. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

Česká pošta


Balíkovna                                                 74 Kč


  • Objednávku odešleme jako balík do Balíkovny prostřednictvím České pošty.
  • Max. povolená váha jedné zásilky činí 15 kg, max. povolený rozměr 70 cm x 50 cm x 50 cm.
  • Zásilka bude doručena na vámi vybrané výdejní místo Balíkovny zpravidla do následujícího pracovního dne po dni podání.
  • V okamžiku vyexpedování objednávky vám na e-mail odešleme informace včetně podacího čísla zásilky.
  • Pohyb zásilky můžete sledovat zde: https://www.postaonline.cz/trackandtrace.
  • Pokud chcete být o příchodu zásilky informováni SMS zprávou, vyplňte v objednávce číslo na mobilní telefon. Na mobilní telefon vám pak bude chodit i kód pro převzetí balíku.
  • Zásilky jsou na poště uloženy 7 dnů.
  • Při převzetí zkontrolujte stav zásilky, především zda není poškozený obal. V případě jakýchkoliv pochybností a viditelného poškození odmítněte zásilku převzít. Spojte se s námi, abychom se dohodli na dalším postupu. Případně můžete balíček převzít a před doručovatelem ho otevřít. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození nebo ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi vámi a přepravcem. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

Zásilkovna


Balík                                                           69 Kč


  • Objednávku odešleme jako balík prostřednictvím společnosti Zásilkovna.
  • Max. povolená váha jedné zásilky činí 10 kg, max. povolený rozměr: délka 1 strany max. 120 cm | součet 3 stran max. 150 cm.
  • Zásilka bude doručena na vámi vybrané výdejní místo Zásilkovny zpravidla do následujícího pracovního dne po dni podání.
  • V okamžiku vyexpedování objednávky vám na e-mail odešleme informace včetně podacího čísla zásilky.
  • Pohyb zásilky můžete sledovat zde: https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search.
  • Pokud chcete být o příchodu zásilky informováni SMS zprávou, vyplňte v objednávce číslo na mobilní telefon. Na mobilní telefon vám pak bude chodit i kód pro převzetí balíku.
  • Zásilky jsou na výdejním místě uloženy 7 dnů (během vánoční sezóny může být úložní doba dočasně zkrácena i na 5 dnů).
  • Při převzetí zkontrolujte stav zásilky, především zda není poškozený obal. V případě jakýchkoliv pochybností a viditelného poškození odmítněte zásilku převzít. Spojte se s námi, abychom se dohodli na dalším postupu. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození nebo ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi vámi a přepravcem. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

Osobní vyzvednutí


Vyzvednutí v sídle firmy                     19 Kč


  • Objednávku si můžete vyzvednout v pracovní dny 8-17 hod. na adrese Omlenická 780, 382 41 Kaplice.
  • Objednávku doporučujeme vyzvednout následující pracovní den poté, co obdržíte e-mail ohledně jejího vyřízení.
  • Zásilky jsou v sídle firmy uloženy 7 dnů.

E-mail


Elektronicky                                              0 Kč


  • E-mailem odešleme objednávky dárkových poukázek a to vždy, i když budou v jedné objednávce dárkové poukázky a fotoprodukty.
  • Zakoupené poukázky v elektronické podobě odešleme na v zaregistrovaných údajích aktuálně uloženou e-mailovou adresu.

Doba zpracování

  • U všech produktů je doba zpracování uvedená v ceníku.
  • V případě zaslání objednávky na CD/DVD (i na jakémkoliv jiném nosiči) se doba zpracování uvedená v ceníku prodlužuje o 2 pracovní dny.
  • Dobu zpracování objednávek dvou a více různých produktů (např. fotokniha a hrneček, kalendář a fotoplátno, prémiové foto formátu 9 x (cca) 13 cm a prémiové foto formátu 10 x (cca) 15 cm ...) spočítáte tak, že vyberete produkt s nejdelší dobou zpracování a k té připočtete 3 pracovní dny.

Upozorňujeme na to, že doba zpracování se počítá od následujícího pracovního dne po dni přijetí objednávky.

 

Dodací lhůta

  • K vypočítané době zpracování připočtěte dny na doručení.
    1 den na doručení všech objednávek, které uděláte online přes internet (1 den na cestu k vám)
    3 dny na doručení všech objednávek, které nám pošlete ke zpracování v obálce, např. poštou (2 dny na cestu k nám + 1 den na cestu k vám)
  • Veškeré objednávky jsou odesílány přepravní službou, kterou jste si zvolili v nákupním košíku.

Důležité upozornění

  • Ve výjimečných případech (např. revize, údržba či oprava výrobních strojů ve fotolaboratoři, prostoje způsobené čekáním na náhradní díly, nadměrný nepředpokládaný objem zakázek v rámci nejrůznějších akcí) může dojít k prodloužení uvedené orientační doby na zpracování. Výkony vybraných dopravců (doručení balíčku) nejsme schopni ovlivnit. Opožděné dodání zásilky neopravňuje zákazníka k odmítnutí jejího převzetí ani k požadování náhrady či slevy.

Poplatky a zvláštní pokyny pro objednávky zaslané v obálce, např. poštou

  • Veškeré vyhotovené objednávky jsou odesílány Českou poštou jako Balík Do ruky.
  • Ke každé objednávce je paušálně účtováno balné vč. poštovného 129 Kč.
  • Ke každé objednávce zaslané na jakémkoliv nosiči digitálních dat je paušálně účtován jednorázový manipulační poplatek 99,90 Kč.
  • V případě společného objednání fotografií a ostatních fotoproduktů poštou na nosiči digitálních dat vypalte každou objednávku na samostatný (čistý, nepoužitý, prázdný) nosič.