Dodací podmínky

Možnosti a ceny doručení & Výpočet doby zpracování

Balíkovna


Balík na výdejní místo, do boxu                                62 Kč


  • Objednávku odešleme do vybraného výdejního místa prostřednictvím Balíkovny.
  • Max. povolená váha jedné zásilky činí 15 kg, max. povolený rozměr 70 cm x 50 cm x 50 cm.
  • Zásilka bude doručena na vámi vybrané výdejní místo Balíkovny zpravidla do následujícího pracovního dne po dni podání.
  • V okamžiku vyexpedování objednávky vám na e-mail odešleme informace včetně podacího čísla zásilky.
  • Pohyb zásilky můžete sledovat zde: https://www.balikovna.cz/cs/sledovat-balik.
  • Pokud chcete být o příchodu zásilky informováni SMS zprávou, vyplňte v objednávce číslo na mobilní telefon. Na mobilní telefon vám pak bude chodit i kód pro převzetí balíku.
  • Zásilky jsou uloženy max. 7 dnů, v Balíkovna-BOXech jen přibližně 2 dny.
  • Při převzetí zkontrolujte stav zásilky, především zda není poškozený obal. V případě jakýchkoliv pochybností a viditelného poškození odmítněte zásilku převzít. Spojte se s námi, abychom se dohodli na dalším postupu. Případně můžete balíček převzít a před doručovatelem ho otevřít. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození nebo ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi vámi a přepravcem. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

Balíkovna na adresu


Balík na adresu                                      113 Kč


  • Objednávku odešleme na uvedenou adresu prostřednictvím Balíkovny.
  • Max. povolená váha jedné zásilky činí 50 kg, max. povolený rozměr: délka 1 strany max. 200 cm | součet 3 stran max. 300 cm.
  • Zásilka bude doručena na vámi uvedenou dodací adresu zpravidla do následujícího pracovního dne po dni podání.
  • V okamžiku vyexpedování objednávky vám na e-mail odešleme informace včetně podacího čísla zásilky.
  • Pohyb zásilky můžete sledovat zde: https://www.balikovna.cz/cs/sledovat-balik.
  • Pokud chcete být o příchodu zásilky informováni SMS zprávou, vyplňte v objednávce číslo na mobilní telefon. Na mobilní telefon vám pak bude chodit i kód pro převzetí balíku.
  • Pokud nebudete k zastižení, bude zásilka uložena na poště. O jejím uložení budete vyrozuměni. Pokud vyrozuměni nebudete (což se bohužel čas od času stane), na nic nečekejte a sami co nejdříve aktivně poštu kontaktujte. S poštou se můžete dohodnout i na opětovném doručení zásilky v jiném termínu.
  • Zásilky jsou na poště uloženy 7 dnů.
  • Při převzetí zkontrolujte stav zásilky, především zda není poškozený obal. V případě jakýchkoliv pochybností a viditelného poškození odmítněte zásilku převzít. Spojte se s námi, abychom se dohodli na dalším postupu. Případně můžete balíček převzít a před doručovatelem ho otevřít. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození nebo ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi vámi a přepravcem. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

Zásilkovna


Balík na výdejní místo, do boxu                         76 Kč


  • Objednávku odešleme do vybraného výdejního místa prostřednictvím společnosti Zásilkovna.
  • Max. povolená váha jedné zásilky činí 15 kg, max. povolený rozměr: délka 1 strany max. 120 cm | součet 3 stran max. 150 cm.
  • Zásilka bude doručena na vámi vybrané výdejní místo Zásilkovny zpravidla do následujícího pracovního dne po dni podání.
  • V okamžiku vyexpedování objednávky vám na e-mail odešleme informace včetně podacího čísla zásilky.
  • Pohyb zásilky můžete sledovat zde: https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search.
  • Pokud chcete být o příchodu zásilky informováni SMS zprávou, vyplňte v objednávce číslo na mobilní telefon. Na mobilní telefon vám pak bude chodit i kód pro převzetí balíku.
  • Zásilky na výdejních místech (v prodejnách) jsou uloženy 7 dnů. Během vánoční sezóny je úložní doba dočasně zkrácena na 5 dnů.
  • Zásilky v boxech (v balíkomatech) jsou uloženy 2 dny. Do Z-BOXU se dostanete pouze v případě, že v objednávce uvedete číslo na mobilní telefon a v tomto telefonu máte nainstalovanou aplikaci Zásilkovna, zapnutý Bluetooth a polohové služby GPS. Dobírku je nutné zaplatit předem online.
  • Při převzetí zkontrolujte stav zásilky, především zda není poškozený obal. V případě jakýchkoliv pochybností a viditelného poškození odmítněte zásilku převzít. Spojte se s námi, abychom se dohodli na dalším postupu. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození nebo ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi vámi a přepravcem. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

Zásilkovna domů


Balík na adresu                                    116 Kč


  • Objednávku odešleme na uvedenou adresu prostřednictvím společnosti Zásilkovna.
  • Max. povolená váha jedné zásilky činí 15 kg, max. povolený rozměr: délka 1 strany max. 120 cm | součet 3 stran max. 150 cm.
  • Zásilka bude doručena na vámi uvedenou dodací adresu zpravidla do následujícího pracovního dne po dni podání.
  • V okamžiku vyexpedování objednávky vám na e-mail odešleme informace včetně podacího čísla zásilky.
  • Pohyb zásilky můžete sledovat zde: https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search.
  • Pokud nebudete k zastižení, bude zásilka uložena na nejbližším výdejním místě. O jejím uložení budete vyrozuměni. Zásilku si zde můžete vyzvednout ještě tentýž den.
  • Zásilky jsou na výdejním místě uloženy 7 dnů (během vánoční sezóny může být úložní doba dočasně zkrácena i na 5 dnů).
  • Při převzetí zkontrolujte stav zásilky, především zda není poškozený obal. V případě jakýchkoliv pochybností a viditelného poškození odmítněte zásilku převzít. Spojte se s námi, abychom se dohodli na dalším postupu. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození nebo ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi vámi a přepravcem. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

GLS Parcel Shop


Balík na výdejní místo, do boxu                           62 Kč


  • Objednávku odešleme do vybraného výdejního místa prostřednictvím společnosti GLS.
  • Max. povolená váha jedné zásilky činí 20 kg, max. povolený rozměr: délka 1 strany max. 100 cm | součet nejdelší strany, 2krát výšky a 2krát šířky max. 300 cm.
  • Zásilka bude doručena na vámi vybrané výdejní místo GLS zpravidla do následujícího pracovního dne po dni podání.
  • V okamžiku vyexpedování objednávky vám na e-mail odešleme informace včetně podacího čísla zásilky.
  • Pohyb zásilky můžete sledovat zde: https://gls-group.com/CZ/cs/sledovani-zasilek/.
  • Pokud chcete být o příchodu zásilky informováni SMS zprávou, vyplňte v objednávce číslo na mobilní telefon. Na mobilní telefon vám pak bude chodit i kód pro převzetí balíku.
  • Zásilky na výdejních místech (v prodejnách) jsou uloženy 5 dnů.
  • Zásilky v boxech (v balíkomatech) jsou uloženy 3 dny.
  • Při převzetí zkontrolujte stav zásilky, především zda není poškozený obal. V případě jakýchkoliv pochybností a viditelného poškození odmítněte zásilku převzít. Spojte se s námi, abychom se dohodli na dalším postupu. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození nebo ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi vámi a přepravcem. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

GLS kurýr


Balík na adresu                                    119 Kč


  • Objednávku odešleme na uvedenou adresu prostřednictvím společnosti GLS.
  • Max. povolená váha jedné zásilky činí 40 kg, max. povolený rozměr: délka 1 strany max. 200 cm | součet nejdelší strany, 2krát výšky a 2krát šířky max. 300 cm.
  • Zásilka bude doručena na vámi uvedenou dodací adresu zpravidla do následujícího pracovního dne po dni podání.
  • V okamžiku vyexpedování objednávky vám na e-mail odešleme informace včetně podacího čísla zásilky.
  • Pohyb zásilky můžete sledovat zde: https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek.
  • Pokud chcete být v den doručování balíku kurýrem informováni, vyplňte v objednávce číslo na mobilní telefon.
  • Při převzetí zkontrolujte stav zásilky, především zda není poškozený obal. V případě jakýchkoliv pochybností a viditelného poškození odmítněte zásilku převzít. Spojte se s námi, abychom se dohodli na dalším postupu. Případně můžete balíček převzít a před doručovatelem ho otevřít. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození nebo ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi vámi a přepravcem. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel.

Osobní vyzvednutí


Vyzvednutí v sídle firmy                      19 Kč


  • Objednávku si můžete vyzvednout v pracovní dny 8-17 hod. na adrese Omlenická 780, 382 41 Kaplice.
  • Objednávku doporučujeme vyzvednout následující pracovní den poté, co obdržíte e-mail ohledně jejího vyřízení.
  • Zásilky jsou v sídle firmy uloženy 7 dnů.

E-mail


Elektronicky                                              0 Kč


  • E-mailem odešleme objednávky dárkových poukázek a to vždy, i když budou v jedné objednávce dárkové poukázky a fotoprodukty.
  • Zakoupené poukázky v elektronické podobě odešleme na v zaregistrovaných údajích aktuálně uloženou e-mailovou adresu.

Doba zpracování

  • U všech produktů je doba zpracování uvedená v ceníku.
  • V případě zaslání objednávky na CD/DVD (i na jakémkoliv jiném nosiči) se doba zpracování uvedená v ceníku prodlužuje o 2 pracovní dny.
  • Dobu zpracování objednávek dvou a více různých produktů (např. fotokniha a hrneček, kalendář a fotoplátno, prémiové foto formátu 9 x (cca) 13 cm a prémiové foto formátu 10 x (cca) 15 cm ...) spočítáte tak, že vyberete produkt s nejdelší dobou zpracování a k té připočtete 3 pracovní dny.

Upozorňujeme na to, že doba zpracování se počítá od následujícího pracovního dne po dni přijetí objednávky.

 

Dodací lhůta

  • K vypočítané době zpracování připočtěte dny na doručení.
    1 den na doručení všech objednávek, které uděláte online přes internet (1 den na cestu k vám)
    3 dny na doručení všech objednávek, které nám pošlete ke zpracování v obálce, např. poštou (2 dny na cestu k nám + 1 den na cestu k vám)
  • Veškeré objednávky jsou odesílány přepravní službou, kterou jste si zvolili v nákupním košíku.

Důležité upozornění

  • Ve výjimečných případech (např. revize, údržba či oprava výrobních strojů ve fotolaboratoři, prostoje způsobené čekáním na náhradní díly, nadměrný nepředpokládaný objem zakázek v rámci nejrůznějších akcí) může dojít k prodloužení uvedené orientační doby na zpracování. Výkony vybraných dopravců (doručení balíčku) nejsme schopni ovlivnit. Opožděné dodání zásilky neopravňuje zákazníka k odmítnutí jejího převzetí ani k požadování náhrady či slevy.

Poplatky a zvláštní pokyny pro objednávky zaslané v obálce, např. poštou

  • Veškeré vyhotovené objednávky jsou odesílány Českou poštou jako Balík Do ruky.
  • Ke každé objednávce je paušálně účtováno balné vč. poštovného 139 Kč.
  • Ke každé objednávce zaslané na jakémkoliv nosiči digitálních dat je paušálně účtován jednorázový manipulační poplatek 99,90 Kč.
  • V případě společného objednání fotografií a ostatních fotoproduktů poštou na nosiči digitálních dat vypalte každou objednávku na samostatný (čistý, nepoužitý, prázdný) nosič.
Přihlášení k odběru bulletinu
Přihlášení k odběru bulletinu

Nenechte si uniknout skvělé nabídky!

Přihlaste se k odběru bulletinu a získejte informace z první ruky. O čem?

  • O super akcích a slevách
  • O nových produktech
  • O zajímavých novinkách
  • O soutěžích

Odhlásit odběr můžete kdykoliv kliknutím na odkaz v bulletinu.
Jak nakládáme s vašimi daty se dočtete na stránce Ochrana osobních údajů.